تجربه ی زیسته ی من در کارورزی 1
کد مقاله : 1143-NKN
نویسندگان
سیده مژده سبحانی *
دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
چکیده مقاله
گزارش حاضر در ارتباط با کارورزی۱ باهدف مشاهده‌ی تاملی و دقیق موقعیت‌های آموزشی و تربیتی، روابط عاطفی و محیط فیزیکی درسطح مدرسه و کلاس درس و شبکه شاد، جهت کسب و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای صورت گرفته است. برای جمع‌آوری اطلاعات و همچنین تفسیر و تبیین آن‌ها از روش‌های مشاهده ، مصاحبه و مطالعه منابع علمی مرتبط استفاده گردیده‌است. در این گزارش اطلاعات جمع‌آوری شده از موقعیت‌های فیزیکی، موقعیت عاطفی، موقعیت سازمانی در سطح مدرسه و شبکه شاد به صورت نظام‌مند توصیف شده و با استفاده از استانداردها و مستندات علمی و پژوهشی ارائه شده‌است. جمع‌آوری اطلاعات جامع از رویدادها و موقعیت‌های آموزشی-تربیتی مدرسه و کلاس درس و تفسیر و تبیین آن‌ها باعث کسب مهارت‌ها و تجارب ارزشمند معلمی می گردد تا این معلمان آینده با آگاهی کامل از شرایط مدرسه و و ظایف خود مشغول به کار شوند و مباحث تئوری یادگرفته شده در دانشگاه را به صحنه عمل بیاورند. در این گزارش به بررسی سه موقعیت فیزیکی، عاطفی و سازمانی مدرسه و شبکه شاد با جزئیات کامل پرداخته می شود.
کلیدواژه ها
کارورزی 1، معلم، موقعیت فیزیکی، موقعیت عاطفی، موقعیت سازمانی
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر