تجربیات زیسته ی کارورز ماده ی 28 رشته ی عربی در درس کارورزی |
کد مقاله : 1008-NKN |
نویسندگان |
زینب جرونده * دبیر عربی شهرستان دهدشت |
چکیده مقاله |
برنامه کارورزی فرصت به تجربه گذاشتن آموخته ها ، تعمیق تجربیات و توسعه شایستگی ها ی حرفه ای یک معلم را فراهم می کند . مهارت آموزان در یک محیط به نام مدرسه قرار می گیرند که با استفاده از تجربه ی معلمان و کارکنان آن سازمان با وظیفه ی خود آشنا می شوند .این برنامه از مشاهده ی مسائل فیزیکی ، آموزشی ، عاطفی مدرسه آغاز و به کسب مهارتهای یادگیری مادام العمر ختم می شود .در برنامه کارورزی دانشجو قادر به تحلیل موقعیت های واقعی و انطباق آن با مبانی یافته های نظری می شود . و ظرفیت های حرفه ای خود را توسعه می دهد این تحقیق بر اساس روش تحقیق میدانی صورت گرفته است و به این نتیجه رسیده است که کارورز در پایان این واحد یادگیری قادر خواهد بود با مشاهده ی تاملی ، مسئله های آموزشی یا تربیتی در سطح مدرسه و کلاس درس را شناسایی و با استفاده از یافته های تجربی و علمی آن ها را تبیین نماید و در پیشرفت آموزش و پرورش قدمی محکم بردارد |
کلیدواژه ها |
کارورزی، تجربیات زیسته ، مدرسه نمونه دولتی پویش |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |